» Úvodní stránka » Magazín » 2. Setkání Plzeňských jezdců

Autor: Jan Půlkrábek
Datum: 17.12.2011

Sdílejte s přáteli

Další akce pořádaná plzeňskými jezdci, na kterou nás Bob pozval a kam jsme se hodně těšili.

V sobotu 17.12.2011 se v Plzni v Hockey Baru Severka konal již 2. ročník akce s názvem Setkání Plzeňských jezdců. A protože tuto akci pořádá Bohouš Hůrka (stejně jako MotoPárty v Kalikovském mlýně), nemohli jsme na této akci chybět.

Celému tomuto výletu předcházelo velké množství příprav a zařizování. Nejprve bylo nutné zajistit pro všechny aktéry vstupenky, dopravu, rezervovat místa k sezení a v neposlední řadě také ubytování v Plzni (celý večer pít jen nealko a v noci jet zpátky na sever, to by bylo asi za trest). Toto všechno si na svá bedra vzal Křupíno ve spolupráci s naším Plzeňským velvyslancem Lukym ... kterému tímto děkuji za perfektní spolupráci :-)

Sraz byl (u nás již tradičně) ve 12 hodin v Želénkách na náměstí. Je to neuvěřitelné a stává se to opravdu vyjímečně :-) ale ješte než jsme vlastně vůbec vyrazili na cestu, tak se vyskytl první problém. Původně jsem tento bod chtěl úplně vynechat (vzhledem k faktu, že hlavním aktérem jsem byl já osobně), ale v rámci objektivity to prostě nemůžu udělat ... no stalo se to, že Křupíno si v kufru svého auta zabouchnul (společně se všemi věcmi) klíče od auta. Vše bylo naštestí vyrešeno po přivezení náhradních klíčků a výsledek všeho byla 35ti minutová čásová ztráta. Během cesty se naštestí již nic jiného nepřihodilo, takže v Plzni jsme se cca v 15 hodin sešli s Lukym, který nás zavedl na ubytovnu kde jsme měli domluvený nocleh.

Nocleh byl domluven na ubytovně Sokolovna centrum a je pravda, že nikdo z nás nepočítal s nějakým komfortem, ale to čeho jsme byly svědkem po příjezdu na místo, předčilo i ty naše nejbujnější fantazie ... a u některých jedinců vyvolalo dokonce panický záchvat. Pokud někde v Plzni existuje místo, kde se zastavil čas, tak je to právě v této ubytovně. Špatné zážitky se zpravidla ze své paměti snažím vytěsnit co nejdříve, proto popis bude jen v několika krátkých bodech:

• POSTEL - něco podobného si pamatují ze svých mladých let, kdy jsem jako dítě jezdil na dětské letní pionýrské tábory (dokonce i ta velikost by odpovídala). Matrace (pokud se tomu tak dá ješte říkat) již měla své nejbujarejší období dávno za sebou, ale říkali jsme si, že na srazech spíme ve stanu, tak snad to nějak vydržíme.
  • KNIHOVNA - toto byla taková trešnička na pomyslném dortu. Na našem pokoji se nacházela knihovna (stejně stará jako jsem já sám), velmi stylove doplněná několika výtisky Karla Marxe nebo Vladimíra Iljice Lenina.
  • SPOLUBYDLÍCÍ - předpokládali jsme že zde nebudeme sami, ale chvilkama jsme se domnívali, že jsme na ubytovně sociálne slabých občanů případně dělníku z východního bloku. Všichni naštěstí mluvili česky a nebyli problémoví, takže se vše obešlo bez konfliktu.
  • SOCIÁLNÍ ZARÍZENÍ - asi nejtragičtější místo celé ubytovny. S trochou nadsázky si umím představit, že by se v těchto prostorách mohly točit slušné hororové scény :-)

První plánovaná zastávka byl Kalikovský mlýn v centru Plzně. Tento podnik již někteří z nás znají z již zminované MotoPárty, proto jsme se sem opravu tešili. A ani tentokrát jsme nebyli zklamáni ... jídlo na jedničku s hvězdičkou, obsluha ochotná, milá a příjemná. Ačkoliv někteří si otevřeli pivko již během cesty, tak teprve zde jsme tedy oficiálně otevřeli tento večer. Poté, co jsme se dosytosti najedli a napili, jsme se přesunuli na druhý konec Plzně (do Hockey Baru Severka).

Když jsme dorazili na místo, tak již byl program v plném proudu. Zacátek celé akce byl již v 17 hodin a hned v úvodu proběhlo představení všech účastnic souteže Miss Moto. Nezbývalo tedy, než vyrazit mezi lidi a jednotlivé soutežíci najít a osobně se s nimi seznámit (což vzhledem k návštěvě témeř 300 lidí nebylo moc jednoduché). V průběhu večera pak probíhal doprovodný program jako bylo exhibiční vystoupení v KickBoxu, rozhovor s Michalem Indy Dokoupilem (účastníkem nejtežšího závodu TT Isle of Man), BodyPainting, StripShow, vyhlášení MissMoto a nakonec vyhlášení vítězů tomboly. V průběhu večera jsme postupne pokecali s celou řadou známých motorkářů a motorkářek z Plzeňska, seznámili jsme se novými lidmi a někteří z nás dokonce měli tu čest být aktéry při některém z doprovodných programů ... konkrétně Vráťa, který ukázal své vypracované mužné tělo a obohatil tak vystoupení slečny Nicol při její StripShow.

Na ubytovnu jsme se vrátili v ranních hodinách, přičemž ta odvážnější menšina šla rovnou do pokoje a ostatní ještě šli sbírat odvahu do přilehlé restaurace. Tato restaurace zavírala ve 02:30, nezbývalo tedy než se plynule přesunout do svých pokojů. Vyjímkou byl Aluna, který (ač to nechce přiznat) se jednoduše bál virové nákazy (a maskoval to potřebou prohlídky kulturních částí města) a za doprovodu Lukyho a Křupína se vydal do víru velkoměsta. Následovala prohlídka celé řady restaurací, heren, barů, pivnic, náleven a jiných podobných podniků ... a protože jsme slušně vychovaní kluci, tak tato část večera nebyla ničím extra zajímavá :-)

V 06:00 hodin ráno jsme se jako myšky potichu vkradli do svých pokojů a nic neříkajíc jsme vklouzli do svých připravených spacáků. Zatímco my tři navrátilci jsme ještě spali, tak někteří vyrazili do města na snídani a nákup suvenýrů pro své nejdražší. A v 08:00 hodin jsme již všichni seděli v autech a odjižděli z Plzně zpátky do Teplic.

Závěrem bych chtěl říct, že ačkoliv tato naše výprava nebyla dokonalá, tak určit vejde do dějin našeho JustRide spolku. Jsem rád, že i v tomto zimním (a pro motorkáře nepříznivém období) jsme se sešli v tak hojném počtu a celkově bych tento náš výlet hodnotil pozitivně. Ještě jednou díky všem a zas někdy naviděnou.

Doplnění

Byl jsem upozorněn, že jsem při svém popisu opomněl na několik detailů (čímž tímto děkuji Katce za připomenutí). Při pohybu po Plzni jsme samozřejmě využívali městskou hromadnou dopravu (většinou tedy tramvaje), což u mnohých účastníků vyvolalo vzpomínky na své mládí a u ostatních spolupasažérů větší či menší úsměv na tváři.

A také jsem zapomněl, že několik z nás (především Ti, kteří šli spát mezi prvními) se ráno vydali na prohlídku vánočního stromečku v centru Plzně. Stejný nápad ovšem měli i Aluna, Křupíno a Luky ještě v noci (respektive brzy k ránu), kdy oslovili dva náhodné kolemjdoucí (bohužel kluky, protože žádná slečna nebyla v dosahu) aby je u stromečku vyfotili. ANO, byl to trochu risk svěřit digitální foťák cizím osobám, ale předem jsme je informovali, že pokud s ním utečou, tak ... už s nimi nikdy nepromluvíme ani slovo :-)

Moto dívka dne

Dívka pro dnešní den

Líbí se vám Just Ride?

Pokud se Vám náš motorkářský server líbí, dejte nám to vědět kliknutím na tlačítko "To se mi líbí" a získejte tak nejnovější informace, fotky a videa.

Reklama
Havarijní pojištění online

Srovnání havarijního pojištění z pohodlí domova pro každého.

Půjčovna dodávek Ostrava

Krásné zánovní dodávky připravené k okamžitému půjčení.

Autosklo Ostrava

Vyměníme čelni okno automobilu na počkání.

Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!