Před několika týdny Honda informovala o znovuobnovení modelu Africa Twin. Nyní jsou již známy i další podrobnosti o této očekávané novince.
Prodávat se bude rovnou ve třech verzích. Kromě standardního základu bude v nabídce také model s vypínatelným ABS zadního kola a nastavitelnými režimy kontroly trakce HSTC (Honda Selectable Torque Control). Třetí model navíc bude vybaven poloautomatickou dvouspojkovou převodovku DTC s novým nastavením pro jízdu v terénu.
Rám nové Hondy Africa Twin částečně vychází z rámu dakarového speciálu CRF450R Rally. Vyrobený je z ocelových trubek a navržený byl s maximálním důrazem na lepší centralizaci hmotnosti. Základem nového modelu CRF1000L je paralelní dvouválec o výkonu 70 kW při 7500 ot./min a maximálním točivém momentu 98 Nm při 6000 ot./min. Podle vyjádření zástupců hondy je nárůst výkonu motoru lineárny a poskytuje dostatečnou sílu v celém spektru využitelných otáček.
Ze soutěžního speciálu si nová Africa vypůjčila také ráfky (vpředu 21 palců, vzadu 18). Samozřejmostí je pak vysoká světlá výška pro lepší průchodnost terénem. V kombinaci s 18 litrovou palivovou nádrží (díky které je dojezdová vzdálenost okolo 400 km) se nám tak nabízí zajímavý stroj pro jízdu v terénu. V showroomech by se tato novinka měla objevit už koncem tohoto roku. Dostupná bude v kombinaci barev: červená (CRF Rally), bílo modro červená (Tricolour) a stříbrno černá (Silver and Black).
Na motorky do Dolomit? Půjčte si zánovní minibus s tažným zařízením.
Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!